Två hjärnor

Jag har börjat med en ny grej på kvällarna. En ny väldigt, väldigt dålig grej. Den går till så här:

1)Jag har ångest över något jag ätit. 2)Då går jag till köket och äter ännu mer. 3) Så fortsätter jag äta  tills jag hamnar i "matkoma" och blir så dåsig att det enda jag kan göra är alt 1. spy eller alt 2. somna. 4) jag går och lägger mig.

Sen dagen efter vaknar jag och gråter över hur tjock jag är, slår mig själv när jag ätnker på mat. Ifall någon frågar om jag vill ha en macka får jag panik.  "NEEEEEEEJ" skriker hjärnan. "JAAAAAAAA" skriker munnen. Men jag vägrar äta den  jäkla mackan


och sen såklart så går jag och vräker i mig  trippels fem-dubbelt så mycket mat när jag är ensam.

vafan..??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0