stegräknare

Jag har införskaffat mig en stegräknare. Idag är det söndag, dagen då jag tror att jag rör mig som minst, så nu ska jag allt mäta hur lat jag egentligen är!

Härligt väder ute, eller vad säger ni? regn regn regn och åter regn.


Jag åt TRE pumpnickel(eller vad det nu heter) mackor till frukost. Hamnade i paltkoma, där jag fortfarande är. (paltkoma=matkoma., ni vet när man är så mätt att man inte orkar göra något annat än att sova, möjligvis titta på tv-shop el liknande. Mycket användbart ord)



Ska börja skriva mer, jag gilalr det ju, men jag kommer inte på så mycket att skriva. Vardagen rullar på som vanligt. Jag äter. äter. äter. spyr ibland. äter igen.
 
härligt liv!


kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stegräknare is the shit :) man börjar liksom tävla med sig själv och blir jättepeppad.

2008-10-06 @ 18:10:09
URL: http://anatips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0