pappa

Ibland undrar jag vafan det är jag håller på med egentligen.

Jag älskar mig pappa, jag vet att han vill mig väl och älskar mig. Men hans jäkla kommentarer gör bara att jag vill svälta för all framtid så att han ska bli skitorolig för att jag INTE äter.

men så läser man sånt här, och då får man så jäkla dåligt samvete och man vill bara springa upp till pappa och säga att man älskar honom.



Sekunden senare när man äter en tomat så frågar han "varför måste du äta hela jäkla tiden för".



och så är man tillbaks på ruta 1...

Kommentarer
Postat av: anorexiapappan

tack för länken, gulligt av dig :)



tycker du både ska säga till honom att du älskar honom men när han säger sådär som du skriver ovan, ska du tala om för honom att du blir lessen då.

2008-12-06 @ 01:23:15
URL: http://anorexiapappan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0