Fredag

Idag fastar jag fram till klockan 7, då jag är bjuden på middag.

Jag vill egentligen inte fasta, för jag vill inte att min förbränning ska stanna av.  Men grejen är den att kvällen gick åt h e l v e t e igår, så jag vill bara visa för mig själv att jag klarar det. Att jag kan kontrollera maten.

Att äta lite fungerar inte, det sätter bara igång ett sug (ämnesomsättningen...) vilket gör det hela mycket svårare.
Imorse städade jag mitt rum (pluspoäng), och nu känns det sååå mycket bättre. Jag kvävs när mitt rum är stökigt, ändå är det det hela tiden....

Lite samma sak som att jag kvävs i mitt eget fett, men ändå går jag inte ner i vikt..


Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: anatips

Vem du är kommer du komma fram till mer och mer när du börjar försöka hitta dig. Testa att bete dig på olika sätt, känn efter och ge inte upp.

2008-10-18 @ 22:56:44
URL: http://anatips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0