Vafan har jag ställt till med

Idag fyllde lillasyster år <3

Men mormor hade sett mina skärsår och tagit upp det med pappa (!!!!!!!!!!!!!!!!!) Hon grät. En förälder pratade med pappa. En till pratade med pappa. Mormor pratade med pappa. Pappa berättade hur k n ä c k t han är av det här och hur alla tror att min mamma dog och sen så "skiter min pappa i mig".


FYFAN VAD JAG ÅNGRAR ATT JAG NÅGONSIN BERÄTTADE FÖR DOM OM PROBLEMEN, OCH ATT JAG INTE DÖLJDE MINA ARMAR MER! FYFAN JAG HATAR MIG SJÄLV JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA


Jag och mormor ska luncha på söndag........ jag vet vad vi kommer att prata om..JAG VILL INTE!!!!!!

Vill inte vill inte vill inte vill inte.

Vill inte vill inte vill inte vill inte.



Jag är så jäkla förvirrad. JAG VILL INTE ATT MIN PAPPA SKA MÅ DÅLIG OCH GRÅTA. över mig liksom?? vafan har jag för problem egentligen?? "hej jag heter P och kan inte sluta äta, så jag kräks istället för att jag inte orkar något annat"

fan jävla helvetes skit

som grädden på moset stod killen jag är kär i och skrulade med sin tjej idag. framför mig. dom skrattade, pussades och kolladfe in i varandras ögon. mitt hjärta brister

Så gick det åt helvetre på provet också



jävla skit


Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Jag måste bara kommentera ditt inlägg för jag känner igen tankarna så väl från när jag var i din ålder. Det jag skriver nu är jätteviktigt: Det är ALDRIG barns ansvar att se till att föräldrarna mår bra!!!



Föräldrarna ska själva se till att de mår bra. Barns uppgift är att försöka må bra SJÄLVA! Och detta ska de göra för sin egen skull, inte för att glädja föräldrarna. Är du med?



Det är inte ditt fel och inte ditt problem att bry dig om hur din pappa tycker att han uppfattas som pappa. Det är HANS problem!!!!!



Sen ska du såklart försöka må bättre, men det är för din egen skull!!!!!!!



Kram!







2008-11-15 @ 13:14:05
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Marie.

såhär tänker jag ibland:

den du är nu är ett resultat av hur du tidigare levt. såsom jag lever idag, kommer jag kunna skörda så småningom. idag kan jag välj att vända på allting i livet, så det blir som jag vill.



och tänker på dig och önskar dig lycka, värme och en fin första advent.



snart blir det bättre, för så är det.



som i håkan hellströms låt:

"här kommer lyckan för hundar som oss"



Kram Marie.

2008-11-30 @ 11:23:09
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-02 @ 12:36:19
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 22:41:27
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: iRdoingit

jag har nu sträckläst typ alla dina inlägg.. shit va jobbigt "/ de jobbigaste var ju typ konversationerna med din pappa... fett jobbigt!



prenumererar på din blogg nu, kanske kommenterar ibland



kram

2009-04-13 @ 20:29:59
URL: http://irdoingit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0