paris paris mon amour

Nu är jag tillbaka från Paris.

jag                  älskar                    Paris.

världens vackraste Paris


en sak tycker jag inte om - maten. Eller jo jag tycker om den, bara inte hur den påverkar kroppen... Baguetter pasta ost french fries glass är typ inte det bästa man kan äta..

det tyckte inte vågen heller . plus 2 kg. PÅ 5 FUCKING DAGAR!! jag dör av ångeesstt.

nu jäklar ska allt igång igen. mer än förut, bättre än förut



En positiv sak var att jag lärde mig att kunna äta saker utan att börja hetsa "på riktigt". det är positivt. hoppas det hålls kvar nu när jag ska börja utesluta saker igen...


hur var erat lov?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul! Vi börjar idag då ; )

2008-11-03 @ 08:13:37
URL: http://gonnabeanonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0