Verklighet

Kompis - Hej gumman, kan vi inte ses idag och typ åka till stan eller något?
Jag - Nej jag kan tyvärr inte, min styvmamma ska ha fest så jag måste hjälpa till.
Kompis - okej, va synd

Sanningen skulle egentligen ha låtit så här:

Hej gumman, nej tyvärr jag vill inte träffa någon idag för idag ska jag först bara äta sallad på mitt eget vis och jag orkar inte höra några kommentarer som "men åh va fjantig du är som bara äter sallad" el liknade. Sen ska jag äta massa kolhydrater och spy, sen äta massa kolhydrater igen och spy yttligare och lite sånt där, du vet,  vardagliga saker! Vi kommer nog inte att kunna ses någon gång på en snar framtid förresten, för att , you know, jag äter helst ensam. Och om jag får lust att spendera 8 h på att hetsa/spy vill jag helst vara ensam! Puss puss



underbart

Kommentarer
Postat av: Blueberries

lycka till med att inte hetsäta då;D vi klarar det :) Det är från kyssjohanna och kostar typ 275 kr har jag fått för mig.

2008-08-05 @ 15:58:01
URL: http://blueberriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0